social-impact-journey-kenya-2024.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Hoi en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze Social Impact Journey met Stichting Aver! Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar iwe zijn geweest! Meer informatie over de reis vind je in het profiel.

We zien je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Reiny, Diny, Bea, Sasja, Anka en Anneke

Hilma Appelo

Ik wens jullie heel veel plezier, mooie ervaringen en geweldige ontmoetingen!

José Aldenzee

Spannend en hartstikke leuk! Alvast véél plezier met de voorbereidingen en ik kijk uit naar jullie belevenissen.
Hartelijke groeten👍🍀

Zina

Wat een avontuur. Anka,Anneke, Sasja, Bea,Diny en Reiny heel veel plezier en geniet ervan .Voorspoedige reis .👋😘

Jans Aldenzee

Super leuk !! En ik ga jullie zeker volgen.
Ik wens jullie een fantastische reis en nog veel plezier met de voorbereidingen.

Helma

Heel veel succes en vooral plezier. Geniet van deze fantastische ervaring.

Jolanda

Heel veel succes met de laatste voorbereidingen voor jullie prachtige reis. In gedachten reis ik met jullie mee naar Kenia 🇰🇪!

Heleen

Wat een geweldig avontuur! Geniet van al jullie ervaringen. Goede reis, zorg goed voor elkaar en ik ga jullie zeker volgen.
Veel plezier met alle voorbereidingen en ...go for it girls!

Jeannette

Lieve Anneke, Heel veel plezier jullie allemaal. Maak er mooie Afrikaanse herrineringen!!

Sham

Mooi avontuur dit!! Succes!

Tineke

Hele mooie en gezegende reis!! Prachtig avontuur weer!!

Gerda Calot

Ik wens jullie een heel fijne reis met ze allen .Geniet er van.Succes.Groetjes

Jolanda Bongers

Heel veel succes in Kenya maar ook veel plezier.

Anneke Haverkamp

Heel veel plezier samen!

Claire

Veel plezier Anka en alle anderen!

Vera

Heel veel succes allemaal en goeie reis!👍🍀

Genie

Hopelijk hebben jullie een goede vlucht gehad.
Een hele goede, fijne en gezellige reis gewenst met z'n allen! En natuurlijk super dat jullie dit doen voor het goede doel!